Немирівська міська рада - Немирівська ОДПІ - sitePage49


 
Сторінка Немирівської об’єднаної державної податковї інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області

м. Немирів, вул. Шевченка,14 Вінницької області, 22800
тел.(факс)04331 22930; тел. 21995; 22472; 21487; 20416; 20424


  Керівництво

  Пастушенко Лілія Василівна - начальник Немирівської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області
  Мартинюк Світлана Констянтинівна - перший заступник начальника Немирівської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області
  Олійник Валентина Миколаївна - заступник начальника Немирівської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області
  Чуба Віталій Володимирович - заступник начальника – начальник Тульчинського відділення Немирівської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області

  Центр обслуговування платників податків ( ЦОПП) Немирівської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області:
  22800, Вінницька обл., м.Немирів, вул. Шевченка, 14 Електронна адреса: nemdpi@i.ua Тел.(04331) 2-19-95, 2-04-32, 2-14-87; факс(04331) 2-29-30

Послуги в ЦОПП надаються щоденно в робочі дні з 9-00 год. до 18-00 год,
у вівторок та четвер - з 9 - 00 год. до 20-00 год.;
у п’ятницю - з 9-00 год. до 16-45 год.;
у суботу з 9-00 до 16-00 год.;
неділя - вихідний.

1. Графік особистого прийому платників податків та громадян посадовими особами Немирівської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області (Скачати)
2. Безоплатні адміністративні послуги, що надаються ЦОП Немирівської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області (Скачати)
 
 
Увага!

  НЕМИРІВСЬКА ОДПІ ГУ ДФС у ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ ПОВІДОМЛЯЄ, ПРО ТЕ, ЩО УПРАВЛІННЯМ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у НЕМИРІВСЬКОМУ РАЙОНІ НА ВИКОНАННЯ НАКАЗУ ДКСУ ВІД 20.01.2015 №12 «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ЗМІН ДО ДОВІДНИКА ВІДПОВІДНОСТІ СИМВОЛУ ЗВІТНОСТІ КОДУ КЛАСИФІКАЦІЇ ДОХОДІВ БЮДЖЕТІВ» З 09.02.2015 ВНОСЯТЬСЯ ЗМІНИ ДО РЕКВІЗИТІВ ВІДКРИТИХ РАХУНКІВ ДЛЯ ЗАРАХУВАННЯ НАДХОДЖЕНЬ ДО ДЕРЖАВНОГО ТА МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ За довідками звертатися за тел: 2-19-95

  Реквізити рахунків (Скачати)

 
счетчик посещений

 
Наші повідомлення
 
05.11.2015р


  ЦОП Немирівської ОДПІ надає адміністративні, консультаційні та інформаційні послуги.

  У вересні 2015 року у Центрі обслуговування платників Немирівської ОДПІ зафіксовано 1211 звернень в т.ч. за адміністративними послугами звернулися 458 платників. Зокрема, послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки отримали 277 громадян, зареєстровано 70 розрахункових книжок, 40 розрахункових книжок, 34 книг обліку розрахункових операцій, 1 реєстратор розрахункових операцій. Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП надаються консультативні та інформаційні послуги, щодо діючої системи оподаткування, адміністрування єдиного соціального внеску, нарахування та сплати податків, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, платіжних документів на перерахування належних податків і зборів до бюджетів, користування електронними сервісами ДФС.

  Немирівська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області нагадує, зайшовши на сайт фіскальної служби у Вінницькій області за веб-адресою http://vin.sfs.gov.ua/ платники податків можуть оперувати електронними податковими та митними сервісами Для цього лише потрібен комп’ютер підключений до мережі Інтернет. Усі вони значно економлять час і дозволяють, наприклад , подати податкову звітність просто у власному будинку. Проте, щоб звітувати в електронному форматі, необхідно оформити цифровий підпис в Акредитованих центрах сертифікації. У Вінницькій області вони функціонують при Вінницькій, Жмеринській та Крижопільській ОДПІ.

  Зокрема на порталі ГУ ДФС у Вінницькій області існують такі розділи: "Дані з реєстру платників ПДВ", "Митна статистика", "Дізнайся більше про свого бізнес-партнера", "Електронна митниця", "Акредитований центр сертифікації ключів", "Антикорупційний сервіс "Пульс", "Електронний кабінет платника податків", "Анулювання реєстрації платників ПДВ", "Електронна звітність", "Реєстр платників єдиного податку", "Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс", "Декларування он-лайн", "Реєстр страхувальників", "Дані про взяття на облік платників податків".

  А якщо платник не має можливості скористатися комп’ютером вдома, для цього у Центрі обслуговування платників Немирівської ОДПІ існує робоче місце платника із виходом до мережі Інтернет. В ЦОП платники мають змогу скористатися безкоштовним WI-FI. Окрім того у ЦОП працює консультант-модератор та кваліфіковані працівники відділу реєстрації платників та електронних сервісів, які допоможуть розібратися в усіх питаннях, подати звітність чи знайти необхідну інформацію.

  Для забезпечення поліпшення якості надання послуг в Центрах обслуговування платників встановлено зворотній зв’язок з відвідувачами. Прикладом цього є анкетування клієнтів. У центрі обслуговування платників Немирівської ОДПІ, в зручному для відвідувачів місці встановлена скринька для заяв та пропозицій. Анкети для заповнення платникам та громадянам надає консультант-модератор.

  Опитування та аналіз відповідей спрямовані на поліпшення якості обслуговування, зміцнення відносин з платниками допомагають точно визначити ті чи інші вподобання клієнтів та шляхи поліпшення відносин.

  Адреса Центру обслуговування платників податків Немирівської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області (ЦОП):
  22800, Вінницька обл., м. Немирів, вул. Шевченко, 14
  Електронна адреса: nemdpi@i.ua
  Тел.(04331)21995;20432;21487; факс.(04331) 2-2930

  Послуги в ЦОП надаються щоденно в робочі дні з 9-00 год. до 18-00 год., у вівторок та четвер – з 9-00 до 20-00; у п’ятницю з 9-00 год. до 18-00 год., субота з 9-00 год. до 16-00 год., неділя - вихідний.

  Немирівська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області


  Коло власників цифрових підписів на Немирівщині розширюється.

  Як зазначають у Немирівській ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області, коло власників цифрових підписі в постійно розширюється. Сьогодні вже 98 відсотків податкової звітності немирівчани подають до Державної фіскальної служби в електронному вигляді.

  Для того, щоб отримати сертифікати ключів електронного цифрового підпису у Вінницькій області отримати сертифікати ключів електронного цифрового підпису можна при Центрах обслуговування платників податків у містах Вінниця ( вул. 30-річчя Перемоги, буд. 21, тел.: (043) 252-33-28), м. Жмеринка (, вул. Б.Хмельницького, буд. 18), смт. Крижопіль ( вул. Піонерська, буд. 30) .

  Власники електронних ключів мають можливість підписувати ними не лише податкові та митні декларації, а й звітні документи, що надсилаються до органів статистики та Пенсійного фонду. За допомогою електронного цифрового ключа його власник може авторизуватися в електронному сервісі “Електронний кабінет платника податків”, який досить активно використовують платники останнім часом.

  З метою підвищення рівня безпеки, з початку поточного року, Акредитований центр сертифікації ключів перейшов на використання двох посилених сертифікатів відкритого ключа. А з листопада 2013 року нові підписи діють вже два роки, а не один, як було раніше.

  Електронні сервіси, запроваджені ДФС, мають на меті забезпечити додатковий комфорт платникам податків, вивільнити час, який вони витрачали на відвідування податкової інспекції для подання звітності, отримання інформації про стан розрахунків з бюджетом тощо. І ті платники, які вже користуються можливостями інформаційно-комунікаційних технологій мають змогу в цьому переконатися.

  Немирівська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області


  Увага !!!!! Нова форма податкової декларації екологічного податку

  Мінфін наказом від 17.08.2015 р. №715 затвердив нову форму Податкової декларації екологічного податку та 9 додатків до неї. Слід додати, що в новій формі звітності передбачене місце для зазначення кодів забруднюючих речовин та відходів. Для цього затверджено кодифікатори забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення та скидаються у водні об’єкти, а також відходів, що розміщуються у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах (додатки 7, 8, та 9).

  Нагадаємо, зазначена декларація подається платниками податку до контролюючого органу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу.

  Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування, а саме з 25 вересня поточного року. З цієї дати втрачає чинність стара форма Податкової декларації екологічного податку, затверджена наказом ДПА від 24.12.2010 № 1010.

  Та, відповідно до п.46.6 ПКУ до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набувають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення. Тобто, за новою формою декларації необхідно звітувати за результатами діяльності в ІУ кварталі. Щодо подання звітності за ІІІ квартал ц.р. її необхідно надати до контролюючих органів не пізніше 9 листопада 2015р. за старою формую, затвердженою наказом №1010.

  Немирівська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області


  Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді

  З 1 вересня 2015 року запрацював у штатному режимі новий електронний сервіс ДФС України «Отримання відомостей із Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису».

  Відтепер фізична особа — платник податків для отримання відомостей із Державного реєстру фізичних осіб — платників податків щодо сум своїх отриманих доходів та утриманих податків матиме можливість сформувати запит в електронному вигляді. Сформований запит підписується електронним цифровим підписом і відправляється на електронну адресу «Єдиного вікна подання електронної звітності ДФС».

  За результатами обробки запиту на електронну адресу платника надходить відповідь, що містить відомості про суми доходів.

  F1301801 - Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.

  F1401801 - Відповіді на запит «Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.

  Звертаємо Вашу увагу, що зазначені електронні формати розміщені на веб-порталі Державної фіскальної служби України в Рубриці «Електронна звітність» в розділі «Платникам податків про електронну звітність» в підрозділі «Інформаційно-аналітичне забезпечення» в Реєстрі електронних форм податкових документів.

  Немирівська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області


  Всі бажаючі мають можливість внести в паспорт дані про так званий „ідентифікаційний код”

  Норми діючого законодавства надають право кожному пересічному громадянину в будь-якому випадку: чи під час отримання Картки платника податків, чи під час внесення змін в облікові дані, чи за власним бажанням звернутися в податкову інспекцію з проханням зробити відповідну відмітку в паспорті про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, – інформує Головне управління ДФС у Вінницькій області. Зазначена інформація проставляється на сьомій, восьмій або дев’ятій сторінці паспорта.

  Така законодавча норма, визначена ст. 70.10 Податкового кодексу України та прописана в п.12 розділу VII Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.12.2013, № 779.

  Підтвердженням достовірності реєстраційного номера облікової картки платника податків є документ, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі, або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків, внесені будь-яким органом ДФС до паспорта громадянина України за формою встановленою на законодавчому рівні.

  Немирівська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій обл.


  До уваги платників ПДВ !!!
  Штрафні санкції при порушенні термінів реєстрації податкових наклад-них/розрахунків коригування в ЄРПН, складених з 1 жовтня 2015 р.


  Немирівська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області нагадує платникам ПДВ про те, що згідно із нормами пункту 35 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України, штрафи, передбачені пунктом 2001.1 статті 2001Податкового кодексу за порушення платниками податку термінів реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування, не застосовуються до податкових накладних, складених до 1 жовтня 2015 року.

  Отож, якщо складені з 1 жовтня 2015 року податкові накладні чи розрахунки коригування, що підлягають наданню покупцям – платникам ПДВ, будуть зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних з порушенням встановленого Податковим кодексом терміну (п'ятнадцять календарних днів, наступних за датою їх складання), застосовуються штрафи в таких розмірах:

  10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;
  20 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
  30 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
  40 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації на 61 і більше календарних днів.

  Немирівська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій обл.
 
17.08.2015р


  В електронному вигляді звітують 96,5% платників податків Немирівщини.

  Станом на 1 липня подали звітність в електронному вигляді:
  - з податку на додану вартість за червень 2015 року майже 100 % платників, за аналогічний період 2014 року близько 99 % платників;
  - з податку на прибуток підприємств в електронному вигляді прозвітували 66 % платників, в минулому році – майже 64 %;
  - по єдиному податку – майже 88 % платників, за I квартал 2014 року – 87 %;
  - з податку на землю понад 89 % платників, в минулому році – майже 88 %.

  Немирівська ОДПІ пропонує платникам подавати податкову звітність, оформлену належним чином, у строки визначені чинним законодавством та скористатись можливістю подання звітності через мережу Інтернет, що значно скоротить використання трудових ресурсів та робочого часу відповідних працівників.

  Немирівська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області

  Плата за землю - джерело доходів Немирівського бюджету

  Відповідно до статті 10 Податкового кодексу України плату за землю, як складову податку на майно, включено до місцевих податків. Отож – це вагоме джерело наповнення бюджетів місцевих громад. „За 7 місяців 2015 року платниками району сплачено 8182,03 тис. грн. плати за землю. При цьому юридичні особи сплатили 7410,7 тис грн. та фізичні особи і підприємці сплатили 771, 3 тис. грн.”, - зазначає очільник Немирівської ОДПІ Віталій Чуба.

  Нагадаємо, місцеві податки встановлюються рішеннями сільських, селищних та міських рад. При цьому плата за землю є обов’язковою для встановлення місцевими радами.

  Своєчасна сплата зобов’язань з плати за землю – це не лише обов’язок перед державою, але й підтримка соціально-економічного розвитку територіальних громад, зазначає начальник Немирвської ОДПІ В. В. Чуба. Наразі, немирівські фіскали нагадують про необхідність сплати земельного податку громадянами протягом 60 днів з дня вручення повідомлення – рішення органів ДФС про нараховані суми плати за землю.

  Немирівська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області


  Як забезпечується доступ до публічної інформації

  Відповідно до закону України «Про доступ до публічної інформації», запит на інформацію - це прохання до особи розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться в його володінні. Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію не залежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

  Запит на інформацію подається в довільній формі та повинен містити:
  1) прізвище, ім’я по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є);
  2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
  3) підпис і дату (за умови подання запиту в письмові й формі).

  Для подання письмового запиту запитувач може використовувати форму, яку надає розпорядник інформації або яка знаходиться на офіційному веб-сайті розпорядника.

  Нагадуємо, що запит на отримання публічної інформації може бути подано до Немирівської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області особисто або надіслано поштою за адресою: 22800, Вінницька обл., м. Немирів, вул. Шевченко, 14 (на конверті вказувати «Публічна інформація»). Також інформацію можна надіслати на електронну скриньку Немирівської ОДПІ nemdpi@i.ua або зателефонувати за номерами (04331)2-14-87; 2-19-95.

  Немирівська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області


  Про застосування РРО фізичними особами-підприємцями, які є платниками єдиного податку

  Обов’язкове застосування реєстратора розрахункових операцій платниками єдиного податку другої і третьої груп (фізичними особами – підприємцями) розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1000000 гривень, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.

  Не застосовуються реєстратори розрахункових операцій платниками єдиного податку:
  першої групи; другої і третьої груп (фізичні особи – підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1000000 гривень.

  Нагадуємо платникам єдиного податку, що такий порядок діє з 23 липня проточного року у зв’язку зі змінами, внесеними до пункту 296.10 статті 296 Податкового кодексу України Законом України від 01.07.2015 № 569-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій».

  Немирівська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області

  Про порядок повернення на поточний банківський рахунок помилково та/або надміру перерахованих коштів на електронний рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ

  Якщо на дату подання податкової декларації з ПДВ (далі – декларація) сума коштів на рахунку у системі електронного адміністрування ПДВ платника податку перевищує суму, що підлягає перерахуванню до бюджету відповідно до поданої декларації, платник податку має право подати до контролюючого органу у складі такої декларації заяву, відповідно до якої такі кошти підлягають перерахуванню, зокрема, на поточний рахунок такого платника податку, реквізити якого платник зазначає в заяві, у сумі залишку коштів, що перевищує суму податкового боргу з податку та суму узгоджених податкових зобов’язань з податку. Такі норми встановлено підпунктом «б» п. 200 прим.1. 6 ст. 200 прим.1 Податкового кодексу України.

  Відповідно до п. 10 розд. ІІІ Порядку заповнення і подання податкової звітності з ПДВ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.09.2014 № 966, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.10.2014 за № 1267/26044, із змінами та доповненнями (далі – Порядок № 966), заява про повернення суми бюджетного відшкодування та/або суми коштів на рахунку у системі електронного адміністрування ПДВ платника податку, що перевищує суму, яка підлягає перерахуванню до бюджету, є додатком 4 до декларації (далі – Заява).

  Додатки 2, 3, 4 подаються лише до декларації 0110 (п. 11 розд. Х Порядку № 966).

  Згідно з п. 21 прим.1 Порядку електронного адміністрування ПДВ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №569, для відповідного перерахування коштів ДФС надсилає Казначейству реєстр, в якому зазначаються найменування платника податку, податковий номер та індивідуальний податковий номер, сума податку, що підлягає перерахуванню до бюджету або на поточний рахунок платника податку, та реквізити такого рахунка (у разі подання платником податку Заяви).

  Казначейство на підставі зазначеного реєстру протягом п’яти робочих днів після закінчення граничного строку, встановленого Податковим кодексом України для самостійної сплати платником податку сум податкових зобов’язань, здійснює відповідне перерахування.

  Немирівська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області

  Для сільгоспвиробників передбачено окремі рахунки у системі електронного адміністрування ПДВ

  Немирівська ОДПІ ГУ ДФС ДФС у Вінницькій області інформує, що з 29 липня поточного року набрали чинності зміни, внесені Законом України від 16.07.2015 року №643 до статті 209 Податкового кодексу України, яка встановлює порядок дії спеціального режиму оподаткування у сфері сільського, лісового господарства, а також рибальства.

  Як і раніше, сума ПДВ, нарахована сільськогосподарським підприємством на вартість поставлених ним сільськогосподарських товарів/послуг, не підлягає сплаті до бюджету та повністю залишається в розпорядженні такого сільськогосподарського підприємства для відшкодування суми податку, сплаченої (нарахованої) постачальнику на вартість виробничих факторів, за рахунок яких сформовано податковий кредит, а за наявності залишку такої суми податку – для інших виробничих цілей.

  Новації стосуються спец рахунків, на яких акумулюються зазначені суми податку, з урахуванням системи електронного адміністрування ПДВ, а саме: для такого акумулювання сільськогосподарські підприємства зараховують кошти на власні рахунки в системі електронного адміністрування податку, відкриті для перерахування коштів на спеціальні рахунки, відкриті в установі банку або в казначействі.

  Кошти, зараховані на такі рахунки автоматично протягом операційного дня, перераховуються казначейством на спеціальні рахунки сільськогосподарських підприємств.

  Сільськогосподарські підприємства – суб’єкти спеціального режиму оподаткування у строки, встановлені Податковим кодексом для самостійної сплати податкових зобов’язань, повинні забезпечити перерахування на їх рахунок у системі електронного адміністрування податку, відкритий для перерахування коштів на спеціальні рахунки, коштів у розмірі, достатньому для перерахування на спеціальний рахунок на підставі поданої податкової декларації, в якій відображаються результати діяльності в межах спеціального режиму оподаткування протягом звітного (податкового) періоду.

  Проведення розрахунків з бюджетом за іншими операціями, здійсненими протягом звітного (податкового) періоду не в межах спеціального режиму оподаткування, здійснюється сільськогосподарським підприємством – суб’єктом спеціального режиму оподаткування у загальному порядку.

  Немирівська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області
 
30.07.2015р


  Про систему електронного адміністрування ПДВ

  Немирівська ОДПІ повідомляє:

Система електронного адміністрування ПДВ передбачає реєстрацію всіх податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН).

  Основними відмінностями функціонування системи електронного адміністрування податку на додану вартість у вказані періоди є те, що з переходом системи на звичайний режим:
  - реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН здійснюється із застосуванням обмеження сумою, визначеною за формулою відповідно до пункту 200¹.3 статті 200¹ Кодексу (далі – формула);
  - застосовується штраф (у розмірі 10, 20,30,40 відсотків) суми ПДВ, зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, за порушення платниками податку встановлених термінів (15,30,60 і більше днів) реєстрації податкових накладних, та розрахунків коригування до них в ЄРПН.

  Таким чином, з 1 липня 2015 року податкові накладні/розрахунки коригування можуть бути зареєстровані в ЄРПН на суму „вхідного” ПДВ, зазначеного в отриманих податкових накладних та податку, сплаченого на митниці. У випадку недостатності цієї суми для забезпечення реєстрації платнику необхідно поповнити свій рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ на суму недостачі.

  Система електронного адміністрування ПДВ працює в режимі 24/7/365 (без перерв на святкові та вихідні дні) та забезпечує в розрізі платників податку автоматичний розрахунок суми по формулі.

  Для уникнення відволікання обігових коштів платників ПДВ передбачено збільшення суми податку, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі (формули):
  - 1 липня 2015 року – на суму середньомісячного розміру податку, задекларованого та погашеного платником до бюджету протягом попередніх 12 місяців (так званий „овердрафт”);
  - протягом тестового періоду (та в подальшому) – за бажанням платника на суму від’ємного значення, яке виникло за звітні (податкові) періоди до 1 лютого 2015 року;
  - до 10 липня 2015 року – на суму надміру зарахованих до бюджету коштів станом на 1 липня 2015 року.

  Необхідність перевірки стану рахунку перед реєстрацією податкових накладних

  Перш, ніж зареєструвати податкову накладну платнику ПДВ варто перевірити стан свого рахунку. Це можна зробити, надіславши до ДФС запит на отримання інформації щодо суми збільшення, на яку платник має право зареєструвати ПН/РК до податкових накладних. За результатами запиту платник отримає витяг зі станом рахунку за період сплати ПДВ з 1 січня 2015 р. до дати запиту.

  У разі наявності непогашених податкових зобов’язань і від’ємного значення суми платник не зможе зареєструвати податкову накладну, тому краще перевірити стан рахунку заздалегідь.

  Немирівська ОДПІ ГУ ДФС у Віницькій області


  Порядок реєстрації РРО в органах ДФС

  Немирівська ОДПІ повідомляє про процедуру реєстрації в органах ДФС реєстраторів розрахункових операцій.

  Насамперед слід мати на увазі, що здійснення реєстрації РРО в податковій інспекції проводиться лише після укладання договору на сервісне обслуговування з Центром сервісного обслуговування. До речі, модель контрольно-касового апарату має відповідати переліку РРО, включених до Державного реєстру РРО, який розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України. Центр сервісного обслуговування повинен мати договір з виробником або постачальником саме цієї модифікації касового апарату, щодо якого укладається договір.

  Для реєстрації РРО суб’єкт господарювання звертається до органу ДФС за основним місцем обліку платника. Також є можливість зареєструвати РРО за місцезнаходженням своїх відокремлених підрозділів, які розташовані в іншій територіальній одиниці.

  Порядок подачі заявок, перелік необхідних для реєстрації документів затверджено наказом Міндоходів від 28.08.2013р. № 417. Реєстрація РРО в органах ДФС проводиться протягом трьох робочих днів.

  Наприкінці інформуємо про те, що наказом ДФСУ від 09.07.2015 року № 485 оновлено Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій.

  Немирівська ОДПІ ГУ ДФС у Віицькій області


  З 27 червня повідомляємо про новоприйнятих працівників за новою формою

  Немирівська ОДПІ нагадує, з 1 січня працівник може отримати допуск до роботи лише після укладання трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення органів ДФС про прийняття його на роботу. Порядок подання такого повідомлення має затверджуватись Кабінетом Міністрів України.

  На сьогодні зазначений документ затверджений Постановою КМУ від 17.06.2015р. № 413 та є чинним з дня опублікування в газеті «Урядовий кур’єр» №115 від 27.06.2015р.

  Згідно із Порядком повідомлення про прийняття працівника на роботу, яке надається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізособою до територіальних органів ДФС за місцем обліку їх як платника ЄСВ, необхідно подати до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
  - засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
  - на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
  - на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.

  Зазначимо, у формі повідомлення необхідно вказати
 : - реквізити страхувальника;
  - тип повідомлення (початкове, скасовуюче);
  - категорію особи (з трудовою книжкою, без трудової книжки);
  - реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
  - прізвище, ім’я, по батькові застрахованої особи;
  - номер і дату наказу (розпорядження) про прийняття на роботу;
  - дата початку роботи.

  Ця інформація буде вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування".

  Додамо, повідомляти необхідно як про новоприйнятих основних працівників так і сумісників.

  Звертаємо увагу роботодавців, за порушення норм трудового законодавства, зокрема, у разі допуска працівника до роботи без оформлення трудового договору, оформлення робітника на неповний робочий час, у разі якщо він фактично працює повний робочий час, або якщо виплати здійснюються без нарахування й сплати внеску та податку до роботодавців застосовуються, окрім адмінвідповідальності, штрафні санкції у розмірі 30 мінімальних зарплат на момент виявлення порушення, тобто 36540 грн., за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення.

  Немирівська ОДПІ ГУ ДФС у Внніицькій області


  Протягом січня-червня Центр обслуговування платників Немирівської ОДПІ надав понад 2 тисячі адмінпослуг

  У Немирівському районі упродовж 6 місяців 16254 відвідувачів скористалися послугами центру обслуговував платників Немирівської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області (ЦОП), таким чином ними було отримано 2489 адміністративних послуги.

  Серед адмінпослуг найбільш запитуваними упродовж січня-червня 2015 року є послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків - станом на 01.07.2015 року надано 1329 таких послуг. Спеціалістами ЦОП за заявам платників надано 161 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 58 книг доходів і витрат платникам єдиного податку, зареєстровано 237 платників єдиного податку, видано 120 довідок про відсутність заборгованості платежів до бюджету, що контролюються органами ДФС, зареєстровано 19 реєстраторів розрахункових операцій, 187 книг обліку розрахункових операцій, 285 розрахункових книжок.

  Для зручності платників кожна послуга має інформаційну картку в якій зазначені дані про суб’єкта, що її надає, нормативно-правові акти, які регламентують умови отримання. Так, зокрема, з інформаційної картки платники можуть дізнатися про перелік документів, необхідних для отримання довідки, порядок та спосіб їх подання, термін її видачі, способи отримання результату тощо.

  Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надаються консультативні та інформаційні послуги, щодо діючої системи оподаткування, адміністрування податків, адміністрування єдиного соціального внеску, нарахуваня та сплати податків, порядок заповнення податкових декларацій та розрахунків, платіжних документів на перерахування податків і зборів до бюджетів, користування електронним сервісами ДФС, зокрема отримання послуг електронного цифрового підпису. У продовж січня - червня такою послугою скористалося – платників.

  До послуг платників- комп’ютер, який підключений до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. В ЦОП платники мають змогу скористатися безкоштовним WI-FI.

  Для забезпечення поліпшення якості надання послуг в Центрах обслуговування платників встановлено зворотній зв’язок з відвідувачами. Прикладом цього є анкетування клієнтів. У центрі обслуговування платників Немирівської ОДПІ, в зручному для відвідувачів місці встановлена скринька для заяв та пропозицій. Анкети для заповнення платникам та громадянам надає консультант-модератор.

  Опитування та аналіз відповідей спрямовані на поліпшення якості обслуговування, зміцнення відносин з платниками допомагають точно визначити ті чи інші вподобання клієнтів та шляхи поліпшення відносин.

  Послуги в ЦОП надаються щоденно в робочі дні з 9-00 год. до 18-00 год., у вівторок та четвер – з 9-00 до 20-00; у п’ятницю з 9-00 год. до 16-45 год., суббота з 9-00 год. до 16-00 год., неділя - вихідний.

  Адреса Центру обслуговування платників податків Немирівської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області (ЦОП):
  22800, Вінницька обл., м. Немирів, вул. Шевченко, 14
  Електронна адреса: nemdpi@i.ua
  Тел.(043331)21995;20432;21487;2-2930

  Немирівська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області




 
Розробка та супровід сайту:
Дмитро Свирида
Офіційний сайт Немирівської міської ради
Copyright MyCorp © 2009 - 2016 Хостинг від uCoz