РОЗПОЧАВСЯ ЧЕРГОВИЙ ЕТАП ЕЛЕКТРОННОГО ДЕКЛАРУВАННЯ
01.01.2019 року розпочався черговий етап електронного декларування в Україні. З метою завчасної підготовки до електронного декларування необхідно виконати такі дії:
1. Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у Вашому персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
2. Перевірити термін дії та працездатність Вашого електронного цифрового підпису (ЕЦП) для роботи з Реєстром.
Для отримання інформації про термін дії ЕЦП треба завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі-АЦСК), в якому Ви отримали ЕЦП. Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП. Необхідно, щоб на дату подання електронних документів до Реєстру сертифікат ЕЦП був діючий. У разі, якщо термін дії сертифіката сплинув, Вам необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий ЕЦП. З переліком АСК Ви можете ознайомитись на сторінці https://portal.nazk.gov.ua у полі: «АЦСК». В разі отримання нового ЕЦП необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua і скористатись посиланням : «Я загубив/змінив свій приватний ключ» та на електронну адресу, з якою Ви зареєстровані в Реєстрі надійде код відновлення. Виконавши запропоновані дії, Ви завчасно підготуєтесь до чергового етапу декларування в Україні, чим полегшите собі роботу з Реєстром. Також повідомляємо, що з рекомендаціями при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій можна ознайомитись за посиланням: https://portal.nazk.gov.ua