A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Немирівська міська громада
Вінницька область, Немирівський район

РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА І КВАРТАЛ

Дата: 01.04.2019 15:33
Кількість переглядів: 178

У Немирівській об’єднаній територіальній громаді продовжується  робота щодо забезпечення виконання норм Закону України «Про адміністративні послуги».

Адміністратори Центру забезпечують надання адміністративних послуг шляхом взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, державні реєстратори безпосередньо здійснюють прийом, опрацювання та видачу готового результату суб’єктам звернення.

Прийом суб’єктів звернень у ЦНАПі становить п’ять днів на тиждень: понеділок-четвер з 8.00 -17.00 год., п’ятниця 8.00 -16.00 год. без перерви на обід. На офіційному сайті Немирівської міської ради в розділі «Центр надання адміністративних послуг» розміщений весь перелік адміністративних послуг.

За І квартал 2019 року працівниками прийнято та опрацьовано 2839 заяв від громадян та представників юридичних осіб, а саме:

  • реєстрація права власності -  216;
  • реєстрація іншого речового права -  115;
  • внесення змін до Державного реєстру речових прав -  11;
  • надання інформації з Державного реєстру речових прав – 288;
  • інші послуги державного реєстратора речових прав – 2;
  • надання витягів з Державного земельного кадастру - 378;
  • послуг Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області – 102;
  • державна реєстрація фізичної особи-підприємця – 23;
  • державна реєстрація припинення фізичної особи-підприємця – 27;
  • державна реєстрація створення юридичної особи – 1;
  • інші послуги державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців – 60;
  • дозвільні документи з містобудування та архітектури – 31;
  • видача довідок відділом містобудування та архітектури – 49;
  • реєстрація місця проживання/перебування особи – 111;
  • зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи – 60;
  • паспорт громадянина України для виїзду за кордон – 365;
  • паспорт громадянина України у формі ІD картки – 76;
  • видача довідок – 924.

У подальшому серед основних завдань є збільшення переліку адмінпослуг, які надаються через ЦНАП, підвищення якості надання таких послуг та процедури їх надання.

 

 

 

 


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь