A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
НЕМИРІВСЬКА МІСЬКА ГРОМАДА
Вінницька область, Немирівський район

З 18 БЕРЕЗНЯ УКРЗАЛІЗНИЦЯ ПРИЗУПИНЯЄ ВНУТРІШНЄ ПАСАЖИРСЬКЕ СПОЛУЧЕННЯ

Дата: 17.03.2020 09:54
Кількість переглядів: 445

   З 18 березня? Укрзалізниця призупиняє внутрішнє пасажирське сполучення. Квитки на скасовані поїзди можна буде повернути протягом місяця.

   На виконання постанови Кабінету Міністрів України №215 Укрзалізниця, починаючи з 18 березня, тимчасово припиняє перевезення пасажирів залізничним транспортом в усіх видах внутрішнього сполучення (приміському, міському, регіональному та далекому) у зв’язку з карантином, спричиненим спалахом гострої респіраторної хвороби COVID-19 до прийняття окремого рішення уряду. Поїзди виконають останні рейси за графіками курсування 17 березня.

   Компанія компенсує пасажирам повну вартість проїзних документів на усі скасовані через введення карантину рейси – без стягнення додаткових зборів. Для зручності пасажирів та уникнення концентрації людей біля кас, Укрзалізниця подовжила термін повернення квитків до 1 місяця від дати запланованого відправлення поїзда, що скасований.

   Закликаємо пасажирів, якщо є можливість, не поспішати на вокзали повертати квитки і не піддавати своє життя загрозі, перебуваючи в натовпі. Запевняємо, коли б ви не звернулися протягом відведеного часу, кошти будуть повернені у повному обсязі.

   Також нагадуємо, що квитки, придбані через Інтернет, повертаються через онлайн сервіси. Вантажні залізничні перевезення тривають.

Нагадуємо, що з 00:00 годин 17 березня (у ніч з 16 на 17) Укрзалізниця на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України №288-р припинила міжнародне пасажирське сполучення до завершення періоду карантину, спричиненого спалахом гострої респіраторної хвороби COVID-19, або до ухвалення відповідних рішень уряду.

   Укрзалізниця докладає усіх зусиль для оперативного інформування громадян та закликає користуватися усіма доступними каналами поширення інформації: веб-сайт, канал у Telegram та Facebook-сторінка, а також звертатися до контактного центру Укрзалізниці: у Месенджері та за телефоном 0 800 503 111.

   Джерело https://www.uz.gov.ua/?


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування