ПРО РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
Дата: 04.01.2018 15:43
Кількість переглядів: 1000
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» створено Немирівською міською радою Вінницької області, як її виконавчий орган з метою забезпечення доступності та спрощення жителям об’єднаної громади одержання адміністративних послуг під час їх надання відповідно до Конституції та законодавства України.
На сьогоднішній день у громадян міста є змога через відділ ЦНАП замовити 44 адміністративні послуги.
За період: травень-грудень 2017 року працівниками Центру прийнято та опрацьовано 9071 заяв від громадян та представників юридичних осіб, а саме:
- реєстрація права власності - 745;
- реєстрація іншого речового права - 603;
- внесення змін до Державного реєстру речових прав - 116;
- надання інформації з Державного реєстру речових прав – 250;
- надання витягів з Державного земельного кадастру про земельні ділянки - 997;
- дозвільні документи з містобудування та архітектури – 6;
- надання витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців – 15;
- державна реєстрація фізичної особи-підприємця – 20;
- державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 13;
- державна реєстрація припинення фізичної особи-підприємця – 18;
- внесення змін до відомостей про юридичну особу – 12;
- державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи – 11;
- внесення рішення засновників юридичної особи про припинення юридичної особи шляхом ліквідації – 3;
- реєстрація місця проживання/перебування особи – 494;
- зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи – 429;
- видача довідок – 5339.
У подальшому серед основних завдань є збільшення переліку адмінпослуг, які надаються через ЦНАП, підвищення якості надання таких послуг та процедури їх надання.