Пошук

Опорна школа – локальний майданчик надання освітніх послуг

Дата: 19.02.2021 21:46
Кількість переглядів: 523

Коротка інформаційна довідка про Немирівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІП cm. №1   ім. М. Д.Леонтовича -гімназія»

 

1937-1938p.p. - будівництво школи                   

1976р. - створені класи з поглибленим вивченням окремих предметів (англійської мови, музики)

1983р. - розпочав свою роботу фольклорний ансамбль “Чарівне Поділля” 1988р. - школі присвоєно звання видатного композитора М.Д.Леонтовича

1996р. - створено клуб “Незалежність”

1999р. - створено ансамбль “Сузір’я ”

2001 р. - на базі школи почали навчатись студенти Європейського університету

2002р. - школа отримала статус навчально-виховного комплексу “Немирівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ cm. ім. М.Д. Леонтовича - гімназія ”

2002р. - випущено першу книгу “Незримий подвиг”

2002р. - випущено першу шкільну газету “Джерела творчості”

2002р. - засновано рукописний журнал “Ромашка ”

2003р. - створено молодіжну екологічну організацію “Зелена сила”

2006p.- започатковано дружбу з гімназією ім. Павла II міста Солец-Здруй 2006р. - створено Шкільний парламент 2007р. - створене наукове товариство "Точка зору "

2010 р. - нагородження дипломом МОН України «За вагомий внесок у модернізацію національної системи освіти»

2011-2012 н.р. гімназія стала учасником пілотного національного проекту “Відкритий світ” з метою створення інформаційно-комунікаційної освітньої мережі національного рівня.

2013- 2014 н.р. гімназія внесена до списку базових навчальних закладів для впровадження курсу “Фінансова грамотність. ”

З 2014р. на базі НВК працює бізнес-школа від “ЮніорБанку”.

2015 р. гімназія увійшла в 20 найкращих шкіл Вінницької області за результатами ЗНО.

2015-2016 н.р. - НВК став членом Всеукраїнської асоціації «Відроджені гімназії України».

2015-2016 н.р. учнівський парламент НВК став членом Всеукраїнської асоціації лідерів учнівського самоврядування «Сокіл» (утворивши перший кіш у Вінницькій області разом з учнями Летичівської гімназії)

З 2016-2017 н.р. учні початкової школи стали учасниками Всеукраїнського

педагогічного експерименту “Розумники” (“Smartkids”)

 З 2018 одним з головних напрямків закладу стало впровадження Концепції НУШ

2019-2020 – колектив НВК пройшов навчання в рамках проекту «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність» (IREX) за підтримки посольств США та Великої Британії.

З 2020 н.р. -  учасники Європейської програми «Демократична школа» у співпраці з Центром ім. Вергеланда ( Норвегія)

Немирівський навчально - виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №1 ім. М.Д. Леонтовича- гімназія» із кількістю учнів 740.

До навчального закладу підвозяться діти із сіл Озеро, Монастирок,  Велика Бушинка, Гиринки, Кароліна, Зарудинці, Гунька, Язвинки, Гостинне, Супрунівка, Подільське, Ковалівка, Чуків, Стрільченці.

На даний момент у Немирівському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа І- III ст. №1 ім. №1 ім. М.Д. Леонтовича- гімназія» функціонують такі паралелі класів: 1- 3 кл., 2-4 кл., 3- 4 кл., 4- 3 кл.,5-3 кл., 6-3 кл., 7-2 кл., 8-3 кл., 9-3 кл.,   10-1 кл.  (2 профільні групи), 11-2 кл.

Функціонують класи з поглибленим вивченням англійської мови, з вивченням 2 іноземних мов (англійська, німецька), поглибленого вивчення математики, допрофільні суспільно-гуманітарного напрямку, української філології, історії, профільні класи: математичний, української та іноземної філології, природничий. А саме:

  • 4 гімназійних класи
  • початкові класи гуманітарно-естетичного напряму (14 кл.)
  • 5-7 класи – поглибленого вивчення математики (2 кл.), іноземних мов       (1 кл.)
  • 8-9 класи – допрофільного вивчення: суспільно-гуманітарних наук (1 кл.), математики (1 кл.), історії (1 кл.), української філології (1 кл.), іноземних мов  (1 кл.)
  • 10-11 профільні класи: математичний (1 група), української філології        (1 група), іноземної філології (1 кл.), природничий (1 кл.)

Кадровий потенціал:

59 учителів, 3 вихователі ГПД, соціальний педагог, практичний психолог, 4 асистенти учителя, педагог-організатор, завідуюча бібліотекою.

Кваліфікація педагогів:

   39 - вищої категорії, з них::

        9 – мають педагогічне звання «учитель-методист»

   26 – мають педагогічне звання «старший учитель»

   6 – першої категорії

   12 – другої категорії

   7 –  спеціаліст

   1 – 9-й тарифний розряд

   1 – 11-й тарифний розряд

   6 - нагороджені нагрудним знаком МОН України «Відмінник освіти»

        2 - нагороджені нагрудним знаком МОН України «Василь          Сухомлинський»

 

       В школі працює 6 предметних методичних комісій: суспільно – гуманітарного циклу (голова Коваль Т.І.); природничих наук, основ здоров'я та технологій (голова Бондарчук Л.Л.); фізики, математики та інформатики (голова Баланова Т.О.); вчителів іноземних мов (голова Боднарчук О.Є.); естетичного циклу та фізкультури (голова Верховод А.М.); вчителів початкових класів та вихователів ГПД (голова Бондарчук Н.В.); діє методична комісія класних керівників (голова Ліщанюк А.О.). методичні комісії беруть активну участь у щорічних виставках педагогічних надбань, де демонструють власні наробки.

     Продовжують працювати творчі групи:

  • По роботі над методичною темою школи (керівник Криворучко Г.І.);
  • Школа наукової діяльності (керівник Павленко Т.А.)

   Організовано роботу:

  • Школи молодого вчителя (керівник Томащук Н.О.)
  • Динамічної групи з проблем використання інформаційно – комунікаційних технологій  (керівник Сич В.П.)

       З метою створення умов для розвитку ключових компетентностей  учнів, їх інтелектуальних та фізичних здібностей, на початку навчального року було організовано роботу 18  факультативів та 6 гуртків, з яких 4 спортивних, 1  туристичний (вчителі Звірук С.В., Пасєка Р.Ю., Яворенко С.М., Агєєв В.Г.) та 1 – «Зелена сила» (вчитель Пашенько О.Т.) У школі багато років поспіль діють хорові колективи "Щедрик" та "Козачата",  вокальний ансамбль «Полум’я», (учителі Блідченко А.В., Верховод А.М.); танцювальний ансамбль  "Чарівне Поділля" (керівник Романюк Н.В.)

       14-й рік продовжує роботу шкільне наукове товариство "Точка зору" як територіальна складова Вінницького відділення Малої академії наук України (голова Теслюк Л.М.), основним завданням якого є виявлення і підтримка творчих, здібних та обдарованих учнів 8-11 класів. У роботі товариства цьогоріч взяли участь 4 учителів та 11 учнів, які працювали в основному в історично – природничих секціях.  Всього через товариство з 2007 року пройшло 784 учні, призерами МАН стали 29 учнів, а у 2018 році учениця 11 класу Кошелап Катерина була в складі обласної збірної команди учасником ІІІ (Всеукраїнського) конкурсу – захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України.

       Відповідно до наказу МОН України від 17.06.2013 р. №776 «Про розширення бази для проведення дослідно-експериментальної роботи «Науково-методичні засади впровадження фінансової грамотності у навчально – виховний процес навчальних закладів» на 2012-2019 роки» у школі впроваджено курс за вибором «Фінансова грамотність» спочатку в 10 класі, з 2017-2018 н.р. такий курс викладається в окремих класах з 5 по 9 (учитель Теслюк Л.М.)  Поступово впроваджуються в практику роботи сучасні технології STEM – освіти (учитель Сич В.П.)  Група учнів, учителів та їх батьків під керівництвом  Безп’ятчук Н.В. узяли активну участь у проєкті  «Демократична школа» в рамках Всеукраїнської програми освіти для демократичного громадянства  у співпраці з Центром ім. Вергеланда  (Норвегія). Колектив школи пройшов навчання в рамках проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», який виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки посольств США та Великої Британії, у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією Української преси. Методологія IREX передбачає інтеграцію інфомедійної грамотності у навчальну програму шкільних предметів з метою набуття українськими школярами навичок критичного сприйняття інформації та усвідомлення ними цінності високоякісної інформації в контексті шкільної освіти.

       Учителі нашого навчального закладу постійно працюють над підвищенням  свого фахового рівня, беручи участь не лише у міських та обласних заходах, а й є учасниками різних вебінарів, онлайн-семінарів, відеоконференцій. Широко впроваджуються в практику роботи інноваційні технології. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів НВК. Уроки стали цікавішими, різноманітнішими, насиченішими.

       В ІІ етапі фахового конкурсу «Учитель року-2018» переможцями стали  учитель фізкультури Пасєка Р.Ю. та вчитель української мови й літератури Ясінська О.П., які брали участь в обласному етапі конкурсу, в 2020 році вчителі: хімії Сімон А.Ю., історії Коваль Т.І., початкових класів Сердюк І.А.  вибороли ІІ і ІІІ призові місця в міжрайонному етапі конкурсу.  

В НВК №1 м. Немирова проводиться цілеспрямована робота  з обдарованими учнями , яка сприяє розвитку їх інтелектуальних, творчих і спортивних здібностей . Учні навчального закладу беруть участь в заходах різного рівня, що охоплюють всі напрямки освітнього процесу, показують різні результати знань на різноманітних конкурсах, олімпіадах, при складанні ЗНО.

Результати ЗНО здобувачів освіти НВК №1 м. Немирова відображені на сайті ВРЦОЯО.  

Понад 15 років учні нашого навчального закладу здобувають найбільшу кількість призових місць у II (районному) етапі Всеукраїнських учнівських предметних олімпіад та конкурсів. У 2017-2018 - 71 місце, 2018-2019 - 59 місць, 2019-2020 - 90 місць.

У III (обласному)етапі теж завжди є переможці:

У 2018 році - 4 учнів стали переможцями III етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з української мови (I), хімії (III), екології (IIІ), англійської мови (ІІІ).

У 2019 році - 5 учнів стали переможцями III етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з англійської мови троє учнів (III), з фізики (III), з інформаційних технологій  (III).

У 2020 році - 6 учнів стали переможцями III етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з англійської мови четверо учнів (III), з географії (III), з екології (III),

IIІ  місце - у Міжнародному мовно-літературному конкурсі -1 учениця.

У закладі працює 4 асистенти учителя (для учнів, які навчаються за інклюзивною формою), практичний психолог, робота яких проводиться у кількох напрямках:

  1. Розвивальна робота.
  2. Психологічне вивчення і діагностична робота з дітьми.
  3.  Профілактична та корегуючи робота.
  4.    Робота з педагогічним колективом.
  5.  Робота з дітьми, сімї яких потрапили у складні життєві ситуації, та дітьми учасників АТО та переселенцями.

Колективом НВК налагоджено співпрацю із вузами м. Вінниці, навчальним центром «Studentwey», навчальними закладами у Польщі та Грузії.

В НВК діє молодіжна екологічна організація «Зелена сила», члени якої працюють над різними екологічними проєктами.

Два роки поспіль учні-спортсмени НВК виборювали І місця із футболу,  волейболу й баскетболу та двічі стали призерами  в військово - патріотичній грі «Сокіл («Джура»)».

Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі.

Працюючи над концепцією виховного закладу, педагогічний колектив особливу увагу приділяє системним формам роботи, до яких, в першу чергу, слід віднести гурткову роботу. Саме гуртки створюють можливість реалізовувати один з напрямів проблемного питання закладу. Через трудове, спортивне та художньо-естетичне  виховання формуються такі життєво важливі якості особистості, як дисципліна, порядок, почуття справедливості, охайність, гордість за власні досягнення, розкриваються приховані таланти вихованців, формуються моральні принципи та естетичні смаки, здійснюється розвиток творчих талантів дитини. Здатність до творчості є однією з найбільш важливих умов для успішного самовираження особистості її всебічної самореалізації та адаптації в сучасному світі. 

Традицією виховної роботи закладу стала організація зустрічей учнівського колективу з лікарями, працівниками соціальних служб, правоохоронних органів. Така форма роботи надає учням можливість розширити свої знання та уявлення про соціальне оточення, розвиває комунікативні навики, задовольняє широкий діапазон інтересів дитини, сприяє подальшій соціальній адаптації

Не менш важливою системною формою громадянського виховання є тематичні лінійки («Свято Першого дзвоника», «День козацтва», «Пам’яті Героїв Небесної Сотні» тощо) та операції «Вітання» («До Дня Учителя», «Міжнародний жіночий день», «День Перемоги!» тощо)

Актуальною для педагогічного колективу закладу є робота по формуванню в учнів позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, одним з напрямів якої є профілактика шкідливих звичок. В цьому плані в нашій школі стала вже традицією практика проведення зустрічей за «круглим столом» за участю працівників правоохоронних органів, соціальних служб, Служби у справах дітей, щорічні тижні здоров’я, тижні з безпеки життєдіяльності. Подібна форма роботи дає можливість висвітлити актуальність теми різнобічно. З одного боку, учні отримують інформацію про шкідливий вплив алкоголю, тютюну та наркотиків на здоров’я, з іншого – дитина починає усвідомлювати свою відповідальність за вчинки, сприймати свої дії щодо вживання та розповсюдження наркотичних засобів як злочинні. Як правило, на подібні зустрічі запрошуються учні середньої та старшої вікової групи. Молодші школярі залучаються до інших форм профілактичної роботи, здебільшого ігрових.

Формуванню позитивної особистісної спрямованості учнів та вихованню здорового способу життя в поточному н.р. сприяли також загальношкільні спортивні заходи  - «Козацькі забави»,  групові заходи «Правда про алкоголь та куріння», «Здоровий спосіб життя – наш вибір», загальношкільні конкурси плакатів та газет «СНІД – чума ХХІ ст..», «За здоровий спосіб життя» .

Дієвим засобом формування у школярів наукового світогляду і моральної поведінки є година класного керівника. Тематику таких годин розробляє класний керівник з урахуванням особливостей колективу учнів, їх проводять у формі етичної бесіди, лекції, диспуту, усного журналу, зустрічі з цікавими людьми, обговорення книг та ін.

Взаємодія школи, сім`ї  і громадськості  - один з головних принципів організації освіти. Він ґрунтується на спільності інтересів держави, народу, на єдності виховних завдань та ідеалів кожної сім`ї й суспільства в цілому. Педагогічний союз учителя і батьків – це могутня сила виховання.

Велику роль у даному напрямку роботи відіграють співпраця з родиною: залучення батьків до участі у житті школи, узгодженість дій у вихованні дитини, надання кваліфікованої допомоги та підтримки у складних педагогічних та сімейних ситуаціях. Таким чином, школою реалізуються функції батьківської освіти.

У 2017-2018 н.р. проведені заходи: виставка  малюнків учнів 1-4 класів  «Портрет моєї родини», конкурс малюнку учнів 5-8 класів «Герб моєї класної родини», учні 7 класів підготували  родинне свято «Мамина пісня», з членами  учнівського парламенту шкільний психолог провела тренінг «Гуртом і батька легше бити», педагог організатор організувала виховний захід «Моральні основи сім’ї», члени міністерства культури і відпочинку організували флешмоб «Міцна шкільна сім'я від А до Я» .

У 2018-2019 н.р. участь у конкурсі дитячого малюнку «Коли ми разом!»   (м. Вінниця), з нагоди відзначення Дня родини для багатодітних родин, участь у конкурсі «Співоча родина».

Естетичне виховання є дуже важливим компонентом всього виховання загалом, неможливо бачити нинішній світ без прекрасного. Важливим змістовним компонентом естетичного виховання є прилучення учнів до творчості, розвиток їх схильностей до музики.

Учні нашої школи є учасниками різних хореографічних ансамблів: «Сузір’я», «Ритм»; навчаються в музичній школі.

В НВК  продовжує функціонувати ансамбль «Полум’я», «Дударик», шкільний хор «Щедрик»,  хористи якого є постійними учасниками районних та шкільних заходів.

Також в школі діє театральна студія «Зорепад», актори якої постійно презентують вистави для різного віку учнів. Традиційними є новорічні вистави, вистави для дошкільнят.

У 2017-2018 н.р. колективи показали свої вміння на звітному концерті школи «У пошуках чарівної квітки».

На належному рівні проводилася  патріотична, правовиховна робота та робота з протидії усім видам насильства. У школі заплановано і проведено: уроки мужності; благодійні акції «Допоможи воїнам АТО», «Привітай воїна З Новим роком», «Діти дітям»; акція «16 днів без насильства»; Всеукраїнський тиждень права;  диспут «Як захистити себе від насильства»

З метою виявлення обдарованих дітей та розвитку їх творчих здібностей у школі організовано роботу гуртків за інтересами.

З метою забезпечення прав неповнолітніх громадян міста на здобуття повної загальної середньої освіти проведений аналіз кількості дітей та підлітків шкільного віку. Класні керівники 1-11 класів склали соціальні паспорти класів. Відповідно – соціальний педагог склав соціальний паспорт школи.

З даними категоріями дітей проводять систематичну профілактичну роботу класні керівники, соціальний педагог, заступник директора з виховної роботи.

           10 листопада 2018 року наш освітній заклад святкував ювілей – 80 років. З цієї нагоди був запущений флешмоб у соц. мережах «Спогади про рідну школу» та організований святковий концерт «Через роки, відстань, сподівання…». Це був не лише  концерт, а зустріч друзів, колишніх однокласників різних поколінь, учителів-ветеранів педагогічної праці. Гарним подарунком до ювілею стало і відкриття спортивного майданчика  зі штучним покриттям, який був побудований за сприяння міського голови та депутатів Немирівської міської ради.

З метою збереження пам’яті  про національну трагедію, глибокого усвідомлення причин і наслідків геноциду (Голодомор 1932-1933 років) , політичних репресій українського народу у листопаді кожного року  учні НВК разом з учителями провели акцію «Незабудки пам’яті ».

         У рамках тижня правознавства учителі історії організували та провели низку тематичних заходів. Особлива увага приділялась вивченню положень Закону України «Про охорону дитинства», «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення », «Про громадські об’єднання ».  Проведені заходи поглибили та розширили знання дітей про їх права, посприяли формуванню вміння співвідносити в життя норми моралі та прав, застосовувати правові знання в повсякденному житті.

23 грудня 2018 р. дует «Посмішка» на Всеукраїнському вокальному конкурсі «Подільський зорепад» здобули ІІ місце.

         17 січня 2019 р. відкрилась виставка  дитячих малюнків на тему «В хату входить коляда». Учні щорічно готують нові цікаві роботи, які виставляються в холі гімназії під час новорічних та різдвяних святкувань. Цього року виставці представлено більше 50 малюнків, виконавцям від 7 до 13 років. У  підготовці малюнків дітям допомагали батьки та класні керівники.

         Учнівський актив  8-9 класів та ансамбль «Полум’я» 17 січня 2019 р. взяли участь у районному пісенному флешмобі колядок та щедрівок «Різдвяні передзвони», що є гарною справою в поширенні українських традицій, популяризації національної культури  та фольклорної спадщини.

22 січня (щорічно)– з нагоди Дня Соборності України. проведені урочисті лінійки «Єдина і неповторна Україна». Цього ж дня вихованці нашої школи беруть  участь  у флешмобі  «Ланцюг Єдності», та проходять урочистою ходою до пам’ятників загиблим бійцям у різні історичні періоди. Проведені заходи сприяли вихованню в учнів національної свідомості, глибокої поваги та любові до Батьківщини.

22 лютого 2019 р. відбувся районний фестиваль-огляд художньої самодіяльності учнівської та учительської молоді «Проліски надії», здобули перемогу зразково-хореографічний ансамбль «Сузір’я », ансамбль сопілкарів «Дударик», дует «Подолянчик».

Пріоритетними у виховному процесі стають національні та патріотичні мотиви. Лейтмотивом урочних та позаурочних форм роботи звучить любов до України, самовідданість і патріотизм її захисників, активна громадянська позиція українців, особиста відповідальність за долю держави. Фундаментом формування у школярів сучасної національної ідентичності на кращих прикладах мужності і звитяги, виявлених нинішніми захисниками Батьківщини, на героїці сучасної боротьби за незалежність і цілісність держави є уроки Мужності, які впродовж року сплановано та проведено класними керівниками школи у формі зустрічей з учасниками бойових дій, співпраці з волонтерами, написання листів до вояків у рамках Всеукраїнської акції «Лист пораненому». Одним із підтверджень небайдужості юного покоління до долі своєї Батьківщини є участь в акціях і заходах, що проводяться з метою моральної та матеріальної підтримки української армії. Учні, батьки, вчителі школи постійно відгукуються на заходи, що проводяться в підтримку воїнів АТО. Тому у НВК №1 м.Немирова  три роки поспіль проходять волонтерські акції:

Акція шкільного парламенту «Передай естафету миру» - в НВК №2 та Будівельний коледж;

Акції «Діти України за мир»,  «Голуб миру» до Дня миру, обмін прапорами Миру між НВК №1 та НВК №2;

Зустрічі з воїнами-афганцями;

День української вишиванки та День української зачіски до Дня писемності та мови.

Щорічно проводяться благодійні акції «Серце до серця» та «Назустріч мрії, заходи до Дня пам’яті жертв Голодоморів: літературно-музична композиція «Запали свічку пам’яті»;

Акції «Допоможи українському солдатові», «Зігрій хоробре серце», «Напиши листа солдату», «Зв’яжи солдату шкарпетку» , «Одягни солдата», «Велике привітання», «Вареничний десант», «Смаколики солдату», навчальний заклад тісно співпрацює з  Немирівською районною організацією волонтерів;

Святкування Дня волонтера спільно з Немирівською районною спілкою  волонтерів;

Зустрічі учнів з членами цивільного корпусу «Азов».

 

Фінансово-господарська діяльність.

 

Будівля школи прийнята в експлуатацію 82 роки тому. Але незважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом, батьками постійно працює над зміцненням матеріально-технічної бази.

Протягом навчального року, не зважаючи на складну ситуацію в країні, все-таки здійснюється деякою мірою зміцнення матеріально - технічної бази НВК.

Протягом 2017 -2020 p.p. здійснено такі заходи:

У 2017р.:

  • створено  новий комп’ютерний клас;
  • замінено 2 вікна;
  • виготовлено проєктно – кошторисну  документацію на заміну вікон, даху та утеплення фасаду;
  • розпочато роботи з реконструкції  будівлі НВК із засобами

теплореновації (заміну вікон, даху та утеплення фасаду);                                                                

                                                                       (Загальна сума - 2027140 грн.)

У 2018р.:

  • збудовано  футбольне поле зі штучним покриттям;
  • продовжено  роботи з капітального ремонту та реконструкції будівлі школи із засобами теплореновації (заміну вікон, даху та утеплення фасаду);                                                                
  • розроблено проектно-кошторисну документацію  і відповідно до неї здійснено  капітальний ремонт вбиралень школи з облаштуванням  вбиральні для дітей з ООП;
  • проведено поточний ремонт коридорів школи та класів;
  • обладнано класи для навчання за програмою НУШ;
  • придбано меблі, комп’ютерну техніку та інтерактивні комплекси для

1-их класів НУШ ;

  • придбано морозильну камеру, електричну плиту та водонагрійний котел для харчоблоку;
  • розроблено проектно-кошторисну документацію  і відповідно до неї здійснено  капітальний ремонт майстерні по заміні даху;

                                                                 (Загальна сума – 9518614,20 грн.)

 

У 2019р.:

  • зроблено ремонт у кабінеті фізики та хімії;
  •  придбано меблі та комп’ютерне обладнання для природничо-математичних класів ;
  • придбано обладнання для кабінету хімії;
  • створено  клас математики та інформатики
  • обладнано класи для навчання за програмою НУШ;
  • придбано меблі для 2 кл., комп’ютерну техніку та інтерактивні комплекси для 4 класів НУШ ;
  • розпочато обладнання ресурсної кімнати;
  • придбано баян;
  • придбано та встановлено вуличний тренажер та спортивне обладнання;
  • встановлено інтернет»
  • продовжено  капітальний ремонт майстерні по заміні даху.

                                                              (Загальна сума – 1406095,26 грн.)

 

 

У 2020р.:

  • проводиться ремонт приміщення для пиття води та миття рук;
  • проводиться ремонт приміщення їдальні та харчоблоку;
  • проводиться часткова заміна каналізації та водопостачання;

проводиться ремонт класних кімнат та приміщень школи

(Станом на 10.07.2020 року сума, яка витрачена на поточний ремонт школи становить 73000 грн.)

 

План розвитку навчального закладу на 2019 – 2022 роки

Із 2019 по 2022  роки  колектив НВК працюватиме над методичною темою «Створення інноваційного освітнього простору для надання якісних освітніх послуг з метою формування в учнів ключових і предметних компетентностей та підвищення якості знань»,  а також над вирішенням таких завдань:

1. Мета стратегії розвитку закладу освіти – визначити перспективи розвитку закладу, що надає якісну сучасну освіту шляхом вільного творчого навчання відповідно до суспільних потреб, зумовлених розвитком української держави.

2. Формування багатомірного освітнього простору для здобувачів освіти, орієнтованого на автономію, академічну свободу для всебічного розвитку особистості, як найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей.

3. Забезпечення якості надання освітніх послуг на початковому, базовому та профільному середньому рівнях освіти.

4. Формування цінностей і необхідних для самореалізації здобувачів освіти  компетентностей.

5. Створення опорного закладу освіти для здобуття профільної освіти учасниками освітнього процесу.

6. Гуманістична направленість педагогічного процесу, повага до особистості учасників освітнього процесу.

7. Надання освітніх послуг через форми здобуття освіти згідно чинного законодавства (очна, дистанційна, сімейна, екстернатна, мережева, педагогічний патронаж).

8. Виховання відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям, громадськості, суспільства.

9. Розвиток творчої ініціативи та академічної свободи педагогів в пошуках нових форм і методів педагогічної діяльності для надання якісних освітніх послуг.

10. Розвиток в здобувачів освіти пізнавальних інтересів і здібностей, потреби глибокого і творчого оволодіння знаннями, навчання самостійного набуття знань, прагнення постійно знайомитися з найновішими досягненнями науки і техніки.

11. Прищеплення здобувачам освіти шанобливого ставлення до культури, звичаїв, традицій усіх народів, що населяють Україну.

12. Врахування вікових і індивідуальних особливостей здобувачів освіти і вибір оптимальної системи способів навчання і виховання з врахуванням індивідуальних рис характеру кожної дитини.

13. Створення умов для надання освітніх послуг особам з особливими освітніми потребами ( інклюзивне, індивідуальне навчання).

14. Виховання свідомого відношення до всіх видів діяльності і людських відносин на основі самостійності та творчої активності здобувачів освіти.

15. Збереження та зміцнення морального та фізичного здоров’я учасників освітнього процесу.

16. Підвищення професійного рівня кадрового потенціалу згідно Положення про атестацію та сертифікацію педагогічних працівників.

17. Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості з приводу роботи закладу на власному веб-сайті.

 

Очікувані результати: створення закладу освіти з новою якістю освіти у громаді.

 

  1. Висока якість української освіти.
  2. Високий імідж опорної школи серед освітніх закладів.
  3. Опорна школа – центр освітньої культури в громаді.

Успішний випускник: патріот України має високий рівень адаптації в соціумі, здатний навчатися протягом усього життя, має вільний вибір власних життєвих моделей, доброчесний громадянин та сім’янин.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора