НЕМИРІВСЬКА МІСЬКА ГРОМАДА
Вінницька область, Вінницький район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

НЕМИРІВСЬКИЙ СЕКТОР УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ:

Дата: 01.07.2022 09:35
Кількість переглядів: 68

Шановні громадяни!

   Повідомляємо  вам про те, що Уряд України  прийняв  постанову,  якою запровадив експериментальний проект щодо одночасного оформлення (у тому числі замість втраченого   або   викраденого),   обміну   паспорта   громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

   У зв'язку з військовою агресією російської федерації на території України виникла  потреба  у  швидкому  та  зручному оформленні  або поновленні втрачених паспортних документів.

   Відтак, експериментальним проектом надано можливість особі, яка досягла 14 -річного віку, одночасно із оформленням ID-картки подати заяву для оформлення закордонного паспорта.

   Слід звернути увагу, що в рамках цього оформлення заява для оформлення закордонного  паспорта подається особою з 14 років особисто, без присутності законного представника.

   У подальшому, в разі втрати документів або необхідності ïx обміну у зв'язку зі зміною персональних даних, особа також може звернутися за одночасним оформленням ІD-картки та закордонного паспорта, без необхідності с початку оформляти ІD-картку, а тільки після їï отримання звертатися за оформленням закордонного паспорта.

   За отриманням такої послуги особа може звертатися до територіальних органів/територіальних підрозділів  ДМС, центрів надання адміністративних послуг a6o відокремлених підрозділів державного підприємства «Документ» (центри обслуговування громадян «Паспортний сервіс»).

Вартість послуги* :

  • 1105 грн (у разі оформлення протягом 20 робочих днів);
  • 1583 грн (у разі термінового оформлення протягом 7 робочих днів).

*у разі оформлення в 14 років вперше сплачується лише послуга оформлення закордонного паспорта.

 

Завідувач сектору Галина ВЛАСЮК

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора