Пошук

Хто такий Медіатор?

Дата: 13.06.2023 12:36
Кількість переглядів: 183

Фото без опису

сектор «Немирівське бюро правової допомоги»

м. Немирів, вул.Гімназійна, 19;

каб. 103/104;

Єдиний телефонний номер 0 800 213 103

Медіація — процедура позасудового врегулювання конфліктів (спорів) за допомогою третьої нейтральної сторони — медіатора. У цьому дописі розповідаємо детальніше:

Хто такий медіатор?

Медіатор — спеціально підготовлена нейтральна, незалежна, неупереджена фізична особа, яка проводить медіацію.

Які ключові компетентності медіатора?

-конфліктологічна;

-правова та етична;

-комунікативна;

-емоційна;

-процедурна;

-рефлексивна.

Що робить медіатор та що забезпечує?

-проводить підготовчі заходи до медіації зі сторонами наявного або можливого конфлікту для з’ясування можливості проведення медіації (визначає медіабельність конфлікту (спору);

-проводить зустрічі зі сторонами конфлікту (спору) та іншими потенційними учасниками медіації, збирає та обмінюється інформацією, документами, необхідними для прийняття рішення сторонами конфлікту (спору) та рішення медіатора про участь в медіації;

-проводить медіацію та керує її процедурою.

В процесі медіації медіатор забезпечує:

-рівність сторін конфлікту (спору) під час підготовки до медіації та її проведення;

-підготовку сторін та інших учасників до зустрічей в медіації (готує сторонидо переговорів);

-перевірку реалістичності сприйняття учасниками медіації процедури медіації та очікування від її результатів;

-виявлення позицій, потреб та інтересів сторін конфлікту (спору);

-формування та узгодження між сторонами конфлікту (спору) запиту на медіацію;

-визначення перебігу та стадії ескалації конфлікту;

-виявлення соціальної та правової складових конфлікту (спору);

-з’ясування запиту кожної сторони конфлікту (спору) щодо необхідності залучення спеціалістів, експертів під час процедури медіації (в т.ч. враховуючи потреби осіб, які постраждали від збройного конфлікту, смерті близьких тощо, — за потреби та з метою підтримки особи у подальшій її участі в медіації);

-організацію переговорів та управління переговорним процесом;

-роботу зі спротивом та мотивацією учасників медіації триматися в процедурі медіації;

-запобігання виникненню та усунення конфлікту інтересів між медіатором та сторонами та/або учасниками медіації;

-дотримання медіатором принципу конфіденційності;

-створення умов для пошуку та генерації сторонами можливих рішень;

-створення умов для визначення та аналізу сторонами найкращої та найгіршої альтернатив;

-перевірку (тестування) обраних рішень на реалістичність, виконуваність та відповідність інтересам та законним правам сторін конфлікту (спору);

-формування та узгодження запиту сторін конфлікту (спору) на залучення ними фахівця(ів) у сфері права для перевірки (тестування) обраного(их) рішення(ь) на відповідність законодавства;

-надає консультації та рекомендації щодо фіксування результатів медіації.

Завантажити інформаційний буклет про медіацію можна за посиланням bit.ly/43vSilS

Як отримати допомогу в забезпеченні доступу до медіації?

Звертайтеся до системи безоплатної правової допомоги:

за телефоном 0 800 213 103

у телеграм https://t.me/LegalAidUkraineBot (кнопка «Отримати консультацію»)

до найближчого бюро правової допомоги: https://bit.ly/bpd_buro

 

Джерело: https://www.facebook.com/photo/?fbid=654098223420036&set=a.291412646355264

 


« повернутися

Код для вставки на сайт