Оздоровлення дітей у пришкільному таборі НВК №1
Добігає кінця табірна зміна. У дітей пришкільного табору відпочинку НВК №1 міста Немирова гарних вражень вже на цілий рік вистачить. Адже скільки цікавого відбувається у пришкільному таборі “Дивосвіт” та «Романтик»! у якому мені, студентці педагогічного університету ім. Коцюбинського випала можливість пройти практику.Вже з перших моментів помічаєш тепло, яке вихователі віддають дітям, а ті, в свою чергу, діляться ним один з одним.
За короткий проміжок часу працівники табору створили реальні умови для збереження і зміцнення здоров’я дітей, щоб кожна дитина повірила у свої сили і знала, що її здоров’я у власних руках. Здоров’я – це не тільки відсутність хвороб, але й фізична, соціальна і психологічна гармонія людини. А також доброзичливі стосунки з людьми, природою і з самим собою.
У шкільному таборі сплітаються активний відпочинок з розвитком інтелекту, вихованням особистісних якостей з розвитком самостійності.
У роботі табору вихователі враховують дитячі інтереси, приймають до уваги бажання кожної дитини, їх індивідуальні потреби. Підготовлені заходи дають можливість кожній дитині проявити свої здібності в повному обсязі,через спортивні змагання, інтелектуальні ігри і розваги, творчі конкурси, свята, подорожі.
Коли запитуєш у дітей: “Як пройшов день?”, у відповідь чуєш: “Чудово! А як нас смачно годували!”. Таку похвалу заслуговують працівники кухні. У них дійсно спрацьовував девіз: “Корисне харчування – запорука фізичного здоров’я та розвитку”. Великий асортимент – фрукти, овочі, соки – створювали дітям щоденний святковий настрій.
Згідно з виховним планом роботи табору складався план виховної роботи кожного загону, де враховувалися загальнотабірні заходи й час, необхідний на підготовку до них. Чітка та злагоджена робота адміністрації, учителів, працівників шкільної їдальні, технічних працівників дозволили зробити незабутнім і корисним відпочинок для учнів, які оздоровлювались у пришкільному таборі.
Робота в таборі була побудована так, щоб кожен новий день приносив вихованцям безліч нових вражень, нових відкриттів. І, мабуть, найвищою оцінкою було бажання дітей залишитися у таборі після закінчення зміни. Вони з великим ентузіазмом та з захопленням виступали на святі закриття табору.
Діти разом із вихователями співали пісні, танцювали, декламували, грали на музичних інструментах.
У пришкільному таборі діти здружилися, навчилися доцільно проводити час, спостерігати і досліджувати природу рідного краю, дбайливо ставитися до свого життя і здоров’я. А це обов’язково знадобиться їм у подальшому житті.
Хоменко Юлія, вихователь-практикантка, студентка педагогічного університету ім. Коцюбинського