ПРО РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
В січні 2018 року в приміщенні Немирівської міської ради відкрито Центр надання адміністративних послуг, в якому створено умови для швидкого вирішення проблем громадян та суб’єктів господарювання, а також спрощена процедура отримання суб’єктами звернення адміністративних послуг.
В ЦНАПі передбачено зону очікування, вбиральню, вільний доступ до мережі інтернет, є банківський термінал для оплати послуг та банкомат. Для відвідувачів з особливими потребами обладнано пандус. Центр надання адміністративних послуг працює без перерви. На сьогоднішній день у жителів громади є змога замовити 70 адміністративних послуг.
З січня 2018 року прийнято та опрацьовано 1626 заяв від громадян та представників юридичних осіб, а саме:
- реєстрація права власності - 170;
- реєстрація іншого речового права - 69;
- реєстрація обтяження – 1;
- внесення змін до Державного реєстру речових прав - 35;
- надання інформації з Державного реєстру речових прав – 91;
- надання витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку – 446;
- державна реєстрація фізичної особи-підприємця – 5;
- державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 6;
- державна реєстрація припинення фізичної особи-підприємця – 2;
- державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 1;
- надання витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців – 1;
- дозвільні документи з містобудування та архітектури – 6;
- видача довідок відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства – 18;
- реєстрація місця проживання/перебування особи – 60;
- зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи – 74;
- державна реєстрація народження новонароджених дітей – 6;
- державна реєстрація шлюбу – 1;
- державна реєстрація смерті – 22;
- видача довідок – 612.
У подальшому серед основних завдань є збільшення переліку адмінпослуг, які надаються через ЦНАП, підвищення якості надання таких послуг та процедури їх надання.