РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ НЕМИРІВСЬКОГО МІСЬКОГО ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
Дата: 05.06.2019 11:10
Кількість переглядів: 679
У Немирівській об’єднаній територіальній громаді продовжується робота щодо забезпечення виконання норм Закону України «Про адміністративні послуги».
Прийом суб’єктів звернень у ЦНАПі становить п’ять днів на тиждень: понеділок-четвер з 8.00 -17.00 год., п’ятниця 8.00 -16.00 год. без перерви на обід. На офіційному сайті Немирівської міської ради в розділі «Центр надання адміністративних послуг» розміщений весь перелік адміністративних послуг.
З початку 2019 року працівниками прийнято та опрацьовано 4907 заяв від громадян та представників юридичних осіб, а саме:
- реєстрація права власності - 381;
- реєстрація іншого речового права - 208;
- внесення змін до Державного реєстру речових прав - 27;
- надання інформації з Державного реєстру речових прав – 398;
- інші послуги державного реєстратора речових прав – 8;
- надання витягів з Державного земельного кадастру - 631;
- послуг Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області – 149;
- державна реєстрація фізичної особи-підприємця – 44;
- державна реєстрація припинення фізичної особи-підприємця – 46;
- державна реєстрація створення юридичної особи – 3;
- державна реєстрація припинення юридичної особи – 1;
- інші послуги державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців – 82;
- дозвільні документи з містобудування та архітектури – 83;
- видача довідок відділом містобудування та архітектури – 82;
- реєстрація місця проживання/перебування особи – 195;
- зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи – 80;
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон – 547;
- паспорт громадянина України у формі ІD картки – 132;
- видача довідок – 1810.
У подальшому серед основних завдань є збільшення переліку адмінпослуг, які надаються через ЦНАП, підвищення якості надання таких послуг та процедури їх надання.